נחל ערוגות מסלול. נחל דוד ונחל ערוגות

מאוכזבים מעט, המשכנו בדרכינו, 10 דקות נוספות והגענו לבריכה השנייה חלקו העילי של נחל ערוגות הוא אכזב
לכולנו היו שפשופים רציניים ברגלים מהסנדלים ואין ספק שלראות חבורה של ארבעה אנשים צולעים כמו בבונים מיוחמים זה מחזה נאה שאף אדם בחניון הכניסה לא יכול היה לא לחייך אין ספק שהבריכה הזאת, כשמצד ימין שלה יש מדף סלע רחב, מהווה נקודה אידיאלית לישיבה רגועה ושקטה, אם אפשר אז עם כוס קפה שחור מהביל, אלא שכדי שהישיבה תהיה רגועה צריך למצוא זמן שבו אין 50 זאטוטים מקפצצים ומצווחים בחדווה במים

שמורת טבע עין גדי

מעיין עין ערוגות נמצא כ-4 קילומטר מערבית לים המלח.

נחל דוד ונחל ערוגות
עין גדי, עין גדי מה היה כי צמחת בחמה עין גדי, עין גדי איך פלגים בך חותרים בשממה עין גדי, עין גדי, בך היופי יופע בכל הוד והלב יהרהר ויחמוד והלב יהרהר ויחמוד
נחל ערוגות
כניסה למסלול: לאחר התשלום בקופה היכנסו למסלול
השביל נוח להליכה ומונגש בחלק שבין נחל דוד לגן לאומי עתיקות עין גדי
לעיתים תראו כאן מטיילים שגולשים מהחלק העליון אל הבריכה שלמטה מיד ביציאה מהנקיק של המפל הנסתר, מצד שמאל של מצוקי הסלעים, תמצאו סימון שבילים אדום
אנא בידקו זמן ביקור אפשרי במערכת ההזמנות בלבד וכך, כעבור שנה מהטיול המקורי, החלטנו להעמיס את סלינו על כתפינו ולהביא ביכורים או יותר נכון, ביקורים, בנחלים היפהפיים האלה

שמורת טבע עין גדי

שביל זה עושה את דרכו על מצוקי הגדה הצפונית של נחל ערוגות וכמעט שלא מגיע אל המפלס של מי הנחל.

נחל ערוגות
אחרי ההתחלה הסוערת של הבוקר, נשפכנו לתוך האוטו והתחלנו את דרכינו לכיוון ים המלח
נחל ערוגות בשמורת עין גדי: זה הידוע עם מים, מפלים וברכות
ואת העייפות של טלי היא לא צריכה תירוצים
אחרי כברת דרך נוספת הגענו לפיצול בשביל -; ישר בדרך שהלכה והתפתלה בערוץ שהלך וטיפס למעלה לכיוון הבריכות העליונות, או שמאלה ולמטה אל המפל הנסתר
אז תמשיכו ללכת, עוד עיקול בערוץ, ועוד עיקול מה לעשות -; מים קרים זורמים תמיד עושים צורך להשתין -; בשלב שישבנו ארבעתנו במים, כל אחד עם חיוך חולמני על הפנים -; קלטנו מיד אחד את השני ומיהרנו לתפוס מרחק -; ארבעתנו בבת אחת -; מה הסיכויים
כעבור דקות אחדות של הליכה במים רדודים תגיעו אל הברכה הראשונה

שמורת טבע עין גדי

למתחמי נחל דוד ונחל ערוגות יש לתאם ביקור נפרד לכל מתחם.